The Evil Within on PS4 is pretty damn awesome, tons of gore, tons of scares, great atmosphere. It’s kinda like what RE5 should’ve been all along

Police find $100,000 worth of cocaine in an Original XBOX

Looks like we’re gonna be getting a Resident Evil TV series here at some point after the last movie is all wrapped up. Game of Thrones meets the Walking Dead with the Resident Evil world as its foundation would be a nice start

Super Duper Ultra Amazing Video Game Pick Ups Episode 18 and yes it really is that super duper ultra amazing. After Retropalooza me and a shit ton of friends all got together and made one big mish mash of all things random and fucked up into a pick ups video. Genuinely one of my favorite things I got to record while down there

Coked out hollywood zombie, Lindsay Lohan is still attempting to take Rockstar games to court over her apparent “likeness” being used in promotional material in GTA 5. Can’t wait til they laugh her silly ass out the courtroom

Assassin’s Creed Unity is gonna run at 900p on PS4 and XBOX ONE
The reason? Oh well apparently the brain wizards at Ubisoft said this will stop the debates….so give fans less and they’ll totally be happier….riiiiight

AlphaOmegaSin with his friends The Game Chasers and 8 Bit Eric tear shit up live at Retropalooza

Been wanting to make shirts for eons, and it’s finally happening :D This one naturally inspired by Zombies ate my neighbors on SNES. Love the fuck outta that game

Been wanting to make shirts for eons, and it’s finally happening :D This one naturally inspired by Zombies ate my neighbors on SNES. Love the fuck outta that game

I shit you not, Hollywood gave the greenlight to have a Tetris movie made…..ya know Tetris? Puzzle game about stacking blocks til you form a line that will eventually disappear to gain points. Yeah….this…what the fuck?

Prepare your anus Portland for AlphaOmegaSin is coming to conquer you once again…..it’s the Portland Retro Gaming Expo

The creators of the Retron 5 are in deep legal shit. Seems that they never got any authority to use every single emulator in their system along with the source code for the front of the UI. This can’t be good news for Hyperkin at all.

Cosplayers being attacked by fanbases claiming they aren’t true fans of the games / comics / anime that they’re dressed as. So I thought fuck it I gotta tackle this bullshit since it happens far too damn often

thegamequest:

These chodes though.  #thegamechasers #alphaomegasin #vgs #jhmdf #scottsquatch #youtube #retro #yt #youtubers #collecting #games

thegamequest:

These chodes though.
#thegamechasers #alphaomegasin #vgs #jhmdf #scottsquatch #youtube #retro #yt #youtubers #collecting #games

Couple shoots and kills man for his PS4, all the while their baby is sitting in the car. What the fuck kind of world do we really live in that we take someones life over something like this? What the fuck….

(Additionally within the video description is a link to a Go Fund Me page to help Danny Zeitz family with funeral costs. if you can donate anything please do)

AlphaOmegaSin Plays Angry Video Game Nerd Adventures. Anyone who digs AVGN, 8 / 16 bit era platformers, then you outta rock the fuck outta this shit here